قدرداني استاندار استان کهگيلويه وبويراحمد از بانك كشاورزي

به گزارش سایت بانک کشاورزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بانک کشاورزی تقدیر و تشکر کرد .

نشست مدير ستادي بانک و مديران گروه ها با حضور دکتر خادمي استاندار استان کهگيلويه وبويراحمد روز بيست و هفتم مهرماه در محل استانداري استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك در استان، در اين ديدار مهندس رمرودي مدير ستادي بانک ضمن عرض تبريک انتصاب ايشان به سمت استاندار استان ، براي خدمت به هم استاني هاي عزيز و اجرائي كردن سياست هاي دولت تدبير و اميد آرزوي توفيق كرد و پس از تبيين رسالت و اهداف بانک کشاورزي اقدامات انجام شده بانک در زمينه پرداخت تسهيلات ، طرح توسعه کشاورزي ،تاديه بدهي ، تسهيلات قرض الحسنه وخوداشتغالي وبيمه کشاورزي را تشريح كرد و افزود: که در سال 1391 از محل اعتبار 7 درصد طرح توسعه کشاورزي به تعداد 1545 طرح به مبلغ 650 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت شد و در ساير موارد از جمله سرفصل اعتباري کمک هاي فني و اعتباري ، آبياري تحت فشار و غيره اقدامات مؤثري از طرف بانک انجام شد.
بر اساس اين گزارش، در اين نشست مهندس رمرودي وضعيت مطالبات بانک در استان را تشريح كرد و خواستار مساعدت استاندار استان در زمينه افزايش منابع مورد نياز بانک براي تأمين منابع موردنياز توليدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزي شد وآمادگي خودرا براي همراهي دراجراي سياست هاي دولت تدبيرواميداعلام كرد.
اين گزارش مي افزايد؛ در اين مراسم همچنين دکتر خادمي استاندار استان ضمن قدرداني از اقدامات انجام شده بانک خواستار حمايت و همراهي بانک در سال جاري در زمينه تأمين اعتبار مورد نياز بخش کشاورزي شد و از فعاليت هاي بانک در طي سنوات گذشته و همراهي سياست هاي دولت جمهوري اسلامي ابراز رضايت كرد .

سال نو مبارک

با سلام و تبریک سال نو خدمت دوستان گرامی

بهار با همه زیباهیهایش از راه رسید و روز و روزگار را دگرگون کرد

زمستان که نفسها را در خود حبس کرده بود با یک تلنگر بهار باز هم سر در لاک خود کرد و به خواب

یک ساله خود فرو رفت .

۱۳۹۱ با همه خوبیها و بدیهایش به پایان رسید و خوش به حال آنکه تونست در سال ۱۳۹۲ پیش

خالق هستی کارنامه یکساله اش را با سربلندی تقدیم نماید .

امیدوارم سال ۱۳۹۲ سال برداشتن گله ها و کینه ها از دلها باشد و شاهد تلئلو امید و عشق به دلها

در سراسر گیتی باشیم .

 

09-Spring-Wallpaper[WwW.KamYab.IR]

اند اندک می رسد بهار

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بهار عاشق بود و زمین معشوق
عشق بی تابی می آورد و بهار بی تاب بود
زمین اما آرام و سنگین و صبور و بهار پرده از عاشقی برداشت
آن هنگام که رازش عظیم گشت و عشقش هویدا و جهان حیرت کرد

ارنست همینگوی

http://up12.persianfun.info/img/91/12/pfun/Daricheh-6/602406_471952829523352_1574854058_n.jpg

حكايتي از مولانا

 

پیر مرد تهی دست، زندگی را در نهایت فقر و تنگدستی می گذراند و با سائلی برای زن و فرزندانش قوت و غذائی ناچیز فراهم می کرد.

 

از قضا یک روز که به آسیاب رفته بود، دهقان مقداری گندم در دامن لباس اش ریخت و پیرمرد گوشه های آن را به هم گره زد و در همان حالی که به خانه بر می گشت با پروردگار از مشکلات خود سخن می گفت و برای گشایش آنها فرج می طلبید و تکرار می کرد : ای گشاینده گره های ناگشوده عنایتی فرما و گره ای از گره های زندگی ما بگشای.

 

پیر مرد در حالی که این دعا را با خود زمزمه می کرد و می رفت، یکباره یک گره از گره های دامنش گشوده شد و گندم ها به زمین ریخت او به شدت ناراحت شد و رو به خدا کرد و گفت :

 

من تو را کی گفتم ای یار عزیز

 

کاین کره بگشای و گندم را بریز

 

آن گره را چون نیارستی گشود

 

این گره بگشودنت دیگر چه بود ؟!

 

پیر مرد نشست تا گندم های به زمین ریخته را جمع کند ولی در کمال ناباوری دید دانه های گندم روی همیانی از زر ریخته است !پس متوجه فضل و رحمت خداوندی شد و متواضعانه به سجده افتاد و از خدا طلب بخشش نمود...

 

نتيجه گيري مولانا از بيان اين حكايت:‌

 

تو مبین اندر درختی یا به چاه                        تو مرا بین که منم مفتاح راه

 

پیام تبریک مهندس خادم الحسینی

بسمه تعالی

باسلام
خبر مسرت بخش شهرستان شدن لنده که از مناطق بسیار محروم

 و مستحق ایران عزیز است باعث خوشحالی حقیر نیز گردید

لطفا از قول اینجانب به کلیه عزیزان این شهرستان که از افراد متقی

 و مومن واقعی هستند تبریک بگوئید .

شهرستان لنده از دریچه آوای دنا

صبح امروز طی مراسمی با شکوه و در میان خیل عظیم جمعیت و با حضور مسولین محلی و استانی و همچنین فرزندان ایل بزرگ طیبی در اقصی نقاط کشور جشن شهرستانی لنده برگزار و فرماندار این شهرستان معرفی شد.

 

اوای دنا:امروز همه آمدند از مردان و زنان شهر لنده و روستاهای تابعه تا فرزندان ایل بزرگ طیبی در سایر شهرستانها و استانهای کشور ،امروز بزرگ مردانی از مردم و مسولین شهرها و شهرستانهای همجوار لنده از شهرستان دلاور خیز بهمئی گرمسیر و سردسیر از شهر صداقت پرور قلعه رئیسی ، امدند تا در جشن شهرستانی لنده وحدت و برادری خود را دو باره اثبات نمایند.

در میان سیل عظیم جمعیت مسولان منطقه ای و فرامنطقه ای هم به چشم می خورد:دکتر صابری استاندار  کهگیلویه و بویراحمد-حجت الاسلام بزرگواری-دکتر مژدهی پور -نصرت الله انصاری-فضل الله اتابک-حجت الاسلام پناهی-سرهنگ دیماز-سرهنگ ولی پور-سرگرد پورنگ-سیاوش فرماندار بهمئی-بخشدار،شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی-حاج خاضع و سجادی از دفترنماینده محترم شهرستان -حجت الاسلام عبدی پور-عبدالعزیز تقی زاده -جعفری فرماندار دهدشت ائمه جمعه دهدشت و لنده و................

در سطح شهر و جایگاه مراسم هم بنرها و پارچه نوشته هایی با عنوان تشکر از نظام مقدس ، رهبری عزیز انقلاب و دولت مهرورز محمود احمدی نزاد به چشم می خورد.

بعد از تلاوت قران مجید اولین سخنران جلسه فرماندار جوان کهگیلویه بوده که با دسته گلی زیبا به مجری برنامه ،شهرستانی لنده را تبریک عرض نموده و در سخنانی کوتاه و زیبا با یاد و نام وخاطره امام و شهدا به قدمت تاریخی لنده اشاره نمود و گفت:اولین شناسنامه استان در سال 1310 در لنده صادر شده و همچنین لنده در سال 1313 مرکز بخش ثلاث بوده و همچنین به پتانسیل های لنده اشاره نموده و افزود لنده پتانسیلهای زیادی دارد که به چند مورد از آنها اشاره میکنم :وجود ذخایر عظیم نفت و فسفات در لنده ،وجود رودخانه مارون در لنده و همچنین وجود اماکن زیارتی و سیاحتی ،جاده بهبهان لنده دهدشت و پاطاوه .

مهندس جعفری از بذل توجه دولت خدمتگزار در جهت شهرستانی لنده و از همه کسانی که در این راستا تلاش نمودند تشکر و قدردانی نمود.

در دومین قسمت برنامه حجت الاسلام عبدالملکی امام جمعه لنده به ایراد سخن پرداخت و ی ضمن تبریک به مردم، شهرستانی لنده را به از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و از همه کسانی که در این راستا و خصوصا مرحوم ایت الله ملک حسینی تشکر نموده است.

در ادامه این مراسم سید محسن جعفری رئیس شورای اسلامی لنده به نمایندگی از مردم لنده از همه حاضرین و مسولین شرکت کننده در این مراسم و همچنین از همه کسانی که در بحث شهرستانی لنده و خصوصا دولت خدمتگزار و وزیر محترم کشور تقدیر و تشکر نموده است.

رئیس شورای شهرستان کهگیلویه ضمن حمایت از فرماندار شهرستان لنده خطاب به وی گفت:ضمن تبریک و ارزوی موفقیت برای حضرتعالی انتظارمی رود با حمایت بیدریغ مردم نسبت به استقلال ادارات شهرستان ، پیگیری راههای ارتباطی و جادهای این منطقه و همچنین ایجاد کارخانه و زمینه ی اشتغال جوانان تلاش مضائفی داشته باشید.

سپس نوبت به حجت الاسلام بزرگواری نماینده شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده رسید که ایشان هم از دولت خدمتگزار و استانداران قبلی و جدید و همه ی کسانی که به نحوی در جهت احقاق حقوق مردم لنده تلاش نمودند تشکر نمود .

بزرگواری افزود دو روز قبل که توانستم خدمت ریاست محترم جمهوری برسم ایشان از بنده خواستند تا سلام وی را به محضر مردم شریف شهرستان لنده برسانم.وی افزود خوشبختانه در دولت نهم و دهم سه شهرستان در این استان ایجاد شده است و بعد از اینکه شهرستانی لنده امضاء شد توانستم کلیک شهرستانی قلعه رئیسی و دیشموک را بزنم اما باید مردم این دو بخش پیگیری لازم را داشته باشند.

اخرین سخنران این مراسم دکتر صابری بود که به شدت از طرف مردم مورد تقدیر قرار گرفت .استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از مجریان این جلسه گفت:

مراتب عذر خواهی وزیر محترم کشور را به دلیل عدم حضور در این مراسم اعلام و اظهار امیدواری کرد که در اولین فرصت حضور وزیر کشور به استان به شهرستان لنده خواهد آمد.

دکتر صابری افزود:شهرستانی لنده در تاریخ نهم دی ماه در هیئت محترم دولت به تصویب رسیده است که این روز از روزهای تاریخی کشور می باشد همچنین خاطرنشان کردند شما هشتمین شهرستان استان هستید بیاد هشتمین اختر تابناک اسمان امامت و ولایت و همچنین هشت سال دفاع مقدس.

مقام عالی استان همچنین از جمالی بخشدار سابق لنده بخاطر پیگیریهای مستمر و خدمات شایسته ایشان در شهرستان لنده تقدیر و تشکر نموده است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت از سال 53-54 که استان شما شکل گرفت تا سال 84 یعنی ابتدای دولت نهم فقط 5 شهرستان وجود داشت و از دولت نهم تا امروز از 89 تا 91 سه شهرستان جدید در این استان تشکیل شده است که جای تقدیر و تشکر از دولت عدالت محور و مهرورز دارد.

ایشان در پایان جلسه ضمن اعلام رسمی شهرستانی لنده اقای یدالله فاطمیان را بعنوان سرپرست فرمانداری لنده معرفی و اظهار امیدواری کرد تا با همراهی و همکاری مردم خدمات لازم ارائه گردد.

هرجند دیر شده ولی سال جدید میلادی مبارک

 

سال جدید میلادی ۲۰۱۳را با تاخیر به همه مسیحیان جهان تبریک عرض می نمایم

امیدوارم سالی توام با سلامتی و موفقیت برای همه قومها ، گروهها و ملتها باشد

محرم

 

                       چه کسی دیده لب آب بسوزد جگری؟

                      روی دست پدری جان بسپارد پسری؟


                      چه کسی دیده که لب تشنه ای ازسوزعطش

                      آب  در دست  و  ننوشد  به هوای دگری؟

 

السلام علی الحسین

و علی علی بن الحسین

و علی اولاد الحسین

و علی اصحاب الحسین

محرم ماه حسین ماه ماتم و غرور شیعیان بر رهروان آن حضرت و همه آزادیخواهان جهان

تسلیت و تعزیت باد

مراسم وداع با آیت الله ملک حسینی روز یکشنبه در یاسوج برگزار می شود

مراسم تشییع پیکر مطهر عالم ربانی نماینده محترم ولی فقیه و نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری روز یکشنبه از ساعت 9 صبح از میدان امام حسین این شهر به سمت میدان انقلاب برگزار می شود.

کارکنان بانک کشاورزی استان  این ضایعه دردناک را به پیشگاه امام عصر(عج)حوزه های علمیه و

مردم ولایت مدار استان تسلیت عرض می نماید

مراسم وداع با آیت الله ملک حسینی روز یکشنبه در یاسوج برگزار می شود

مراسم تشییع پیکر مطهر عالم ربانی نماینده محترم ولی فقیه و نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری روز یکشنبه از ساعت 9 صبح از میدان امام حسین این شهر به سمت میدان انقلاب برگزار می شود.

باجه لبخند بانک کشاورزی این ضایعه دردناک را به پیشگاه امام عصر(عج)حوزه های علمیه و

مردم ولایت مدار استان تسلیت عرض می نماید .

 

تکریم و احترام گذاشتن به مشتریان فعلی

 

هزینهء به دست آوردن یک مشتری تازه

, حداقل پنج برابر هزینهء

 خشنود نگه‌داشتن مشتریان کنونی است.

پس بیایید با تکریم و احترام گذاشتن به مشتریان فعلی  و کم کردن هزینه ها ،

 بانک همیشه سبزمان را در رسیدن به اهداف بزرگش یاری دهیم

جمله مدیریتی

 

دنیا را دوگونه می‌توان تغییر داد:

با قلم(کاربست اندیشه)

 و

با شمشیر (کاربست زور)

آیا «کوکاکولا»یک کالای صهیونیستی است؟



این کمپانی در عرصه فروش آبمیوه و نوشابه رتبه اول، از نظر فروش نوشیدنی‌های ورزشی رتبه دوم و از نظر فروش بطری آب نیز رتبه سوم را دارد.

«کوکاکولا» امروزه شناخته شده‌ترین نام تجاری در دنیا است.

ارزش این نام تجاری بیش از 71 میلیارد دلار تخمین زده شده‌ است.

 

*تاریخچه کمپانی کوکاکولا:

_کمپانی «کوکاکولا» با سرمایه‌ای بیش از 47 میلیارد دلار

کمپانی اصلی کوکاکولا در آتلانتا، آمریکا، قرار دارد و  با بیش از 47 میلیارد دلار دارایی در سال 2010 میلادی، عرضه کننده محصولاتی چون کوکاکولا و فانتا و آبمیوه، اسپرایت و سون‌آپ و دایت کوک  و آب معدنی است.

 

آسا کندلر»، شهردار آتلانتا، اولین موسس کمپانی کوکاکولا

«جان پمبرتون»، داروساز آمریکایی، 126 سال پیش از این، در سال 1886، فرمول ساخت کوکاکولا را کشف کرد و نام آن را از همان ابتدا کوکاکولا گذاشت که تا به امروز باقی ماند



جان پمبرتون، کاشف فرمول کوکاکولا

او این محصول را شفای بسیاری از بیماری‌ها معرفی کرد و با چنین تضمینی، هر لیوان از آن را در ازای 5 سنت، به دکه‌های محلی فروش لیموناد و سودا می‌فروخت و بدین ترتیب کوکاکولا در مدت زمانی کوتاه به موفقیت بسیاری دست یافت.

«پمبرتون» چندی بعد فرمول ساخت کوکاکولا را در ازای 2300 دلار به «آسا کندلر»، تاجر آمریکایی و شهردار شهر آتلانتا فروخت.

«کندلر» خیلی زود توانست، کوکاکولا را به عنوان یک نوشیدنی آمریکایی به جهان عرضه کند.

*تبلیغات گسترده کوکاکولا و تبعات منفی آن در میان کودکان

محصولات شرکت «کوکاکولا» هم‌اکنون در بیش از 200 کشور جهان به فروش می‌رسد.

این کمپانی برای تبلیغ محصولات خود علاوه بر استفاده از محصولات تجاری از تی‌شرت و ساعت و کلاه گرفته تا وسایل آشپزخانه و نوشت‌افزار، در سال 1996با طراحی یک مخزن حاوی نوشابه برای فضاپیمای شاتل، تلاش کرد تا در فضا نیز حرف اول را بزند

مخزن نوشابه‌ای که کوکاکولای برای فضاپیمای شاتل طراحی کرد

کمپانی «کوکاکولا» برای تضمین افزایش چشم‌گیر فروش محصولاتش در میان کودکان، بالطبع آن بزرگسالان، سال 2001 با استودیوی انیمیشن سازی «والت دیزنی» قراردادی بست که براساس آن کوکاکولا می‌توانست برای تبلیغ محصولات خود از شخصیت‌های کارتونی این استودیوی استفاده کند و والت دیزنی نیز می‌توانست از محصولات این کمپانی در برخی از انیمیشن‌های خود استفاده کند


استفاده از کارتون‌های مورد علاقه کودکان برای تبلیغات کمپانی کوکاکولا

البته والت دیزنی از 11 پارک موضوعی خود در جهان به شدت تبلیغ محصولات کوکاکولا را می‌کند، این تبلیغات تا بدانجا پیش رفته که بسیاری از گروه‌های فعال در زمینه بهداشت و سلامت، نسبت به چاقی مفرط کودکان براثر استفاده بیش از حد از محصولات کمپانی کوکاکولا اعتراض کرده‌اند


چاقی مفرط کودکان یکی از عوارض خوردن نوشیدنی‌های کوکاکولا

جالب آن است که یک کودک برای سوزاندن میزان کالری حاصل از خوردن یک لیوان از نوشابه‌های این کمپانی باید بیش از 30 دقیقه بدود.

 

_کمپانی کوکاکولا اسپانسر بازی‌های المپیک 2012 لندن:

بیش از 84 سال از همکاری کمپانی کوکاکولا با بازی‌های المپیک می‌گذرد

کوکاکولای یکی از اسپانسرهای اصلی بازی‌های المپیک

در این دوره از بازی‌های المپیک که در لندن برگزار می‌شود نیز این کمپانی یکی از اسپانسرهای اصلی است.

این کمپانی برای این دوره از بازی‌ها، برنامه‌های تبلیغاتی گسترده‌ای تدارک دیده است، از طراحی قوطی‌های نوشابه با عکس ورزشکاران سراسر جهان گرفته تا تولید تی‌شرت‌هایی با برند کوکاکولا و ساخت کلیپ موسیقی


کوکاکولا، اسپانسر بازی‌های المپیک

این کمپانی همچنین طی دو ماه آوریل و می در بین مشتریان خود قرعه‌کشی وسیعی برگزار کرد که بلیط‌های شرکت در بازی‌های المپیک، جایزه  هزار و 400 برنده نهایی آن خواهد بود

البته خبر همکاری کوکاکولا و بازی‌های المپیک،نه تنها خوشایند همه نیست، بلکه مورد اعتراض بسیاری از جمله محققان و مسئولان سلامت و بهداشت انگلستان قرار گرفته است.

به گفته کالج سلطنتی پزشکی انگلستان، چاقی بزرگترین تهدید سلامت در انگلستان است و کمپانی‌هایی چون کوکاکولا و مک‌دونالد همواره در تبلیغات خود پیام‌هایی غلط می‌فرستند بالاخص برای کودکان.

به گفته «پرفسور لاوی»، استاد و محقق انگلیسی، در طول بازی‌های المپیک همه چشم‌ها به بازی‌هاست ولی آنها در طول تماشای بازی‌ها به طور ناخودآگاه تحت تاثیر تبلیغاتی هستند که به طور همزمان در این بازی‌ها وجود دارد و مغز آنها بدون آنکه آنها از خودشان اراده‌ای داشته باشند، این اطلاعات را پردازش می‌کند.

 

*کوکاکولا یکی از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی:

 

کمپانی کوکاکولا از سال 1966 همکاری خود را به طور رسمی با رژیم صهیونیستی آغاز کرد، این کمپانی در این سال با شکستن تحریم اقتصادی اعراب علیه این رژیم، یک کارخانه در اسرائیل تاسیس کرد و از این زمان 17 درصد از درآمد خود را به پروژه ارض موعود صهیونیست‌ها اختصاص داد

تاسیس اولین کارخانه کوکاکولا در شهرک کیرات واقع در فلسطین اشغالی

ریاست این کارخانه را «آبراهام فینبرگ» یکی از لابی کننده‌های پر قدرت رژیم صهیونیستی به عهده گرفت و تا زمان مرگش در 1998 در این سمت باقی ماند


آبراهام فینبرگ، مدیرعامل کمپانی کوکاکولا در کنار هری ترومن، رییس جمهور آمریکا

به اعتقاد مجله نیویورک، «فینبرگ»، یک صهیونیست دو آتشه بود.

ثروت «فینبرگ» آنقدر زیاد بود که در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، به تنهایی از «هری ترومن»، سی و سومین رییس جمهور آمریکا، حمایت مالی کرد

در حال حاضر نیز «موشه ورتیم»، یکی از جاسوسان سابق سازمان جاسوسی موساد، ریاست این کارخانه را به عهده دارد



موشه ورتیم، مدیرعامل کنونی شعبه اسرائیلی کمپانی کوکاکولا

بنا به گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، شش واقعه مهم و حیاتی در سال 1966 برای این رژیم به وقوع پیوسته است که یکی از آنها مخالفت آشکار کمپانی کوکا‌کولا با تحریم اسرائیل از سوی کشورهای اسلامی و شروع همکاری با این کمپانی است.

این کمپانی همچنین برای خشنودی این رژیم گاهی در تبلیغات خود به طور آشکار اعتقادات مسلمانان را به سخره می‌گیرد و خشم مسلمانان را بیش از پیش برمی‌انگیزد


به سخره گرفتن اعتقادات مسلمانان در تبلیغات کمپانی کوکاکولا

بنا به گزارش روزنامه هاآرتص در تاریخ 19 جولای سال 2002 میلادی، شرکت کوکاکولا برای قدردانی از رژیم صهیونیستی به خاطر معافیت‌ 50 میلیون دلاری مالیات، قصد دارد که یک کارخانه جدید در شهرک «کیریات گات» تاسیس کند و بیش از 700 اسرائیلی را نیز در این کارخانه به کار گیرد.

 شهرک «کیریات گات»، شهرکی در حیفاست  که در سال 1944 ساکنان آن طی عملی نژادپرستانه به اجبار از روستاهای خود اخراج و آواره شدند.

 در سال 1997، دولت اسرائیل از مدیران کمپانی کوکا کولا با اعطاء یک جایزه تجاری به خاطر بی‌توجهی به تحریم کشورهای اسلامی علیه اسرائیل و 30 سال همکاری صمیمانه با این رژیم تقدیر کردند

در اکتبر 2005، کوکاکولا سرمایه گزاری خود را در اسرائیل با خرید 51 درصد سهام شرکت مشروب سازی تیور اسرائیل افزایش داد.

 

کوکاکولا همچنین یکی از  پشتیبانان مالی همایش‌هایی است که هرساله در حمایت از اسرائیل برگزار می‌شود.

 این کمپانی در فوریه سال 2002، در همکاری با سازمان‌های صهیونیستی «دوستان اسرائیل» و «هیلل ملی» از جلسه سخنرانی «لیندا گرادستین»، روزنامه نگار بدنام صهیونیست‌ها حمایت مالی کرد.

کمپانی کوکاکولا می سال 2003، اسپانسر جوایز اتاق بازرگانی آمریکایی_اسرائیلی شد و از آن پس نیز حامی اصلی این جوایز است.

این جوایز هرساله به کمپانی‌هایی اعطاء می‌شود که بیشترین همکاری را در دو بخش سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل با تجارت آمریکایی اسرائیلی داشته‌اند.

می سال 2009، کوکاکولا اسپانسر جوایز «استار ایگل» اتاق بازرگانی آمریکایی_اسرائیلی شد، این جایزه در راستای اهداف جنگ طلبانه اسرائیل در قبال غزه برگزار شد.

این کمپانی سپتامبر 2009 نیز ترتیب برگزاری یک میهمانی ویژه را داد و در این میهمانی از ژنرال «بنیامین بن_الیزر»، وزیر دفاع سابق اسرائیل و یکی از جنایتکاران تحت تعقیب جنگ قدردانی کرد.

 

* کوکاکولا و بحران آب:

 

کوکاکولا براساس آماری که خود او نیز تایید کرده است، برای تولید هر یک لیتر کوکاکولا به حداقل سه لیتر آب نیاز دارد


کوکاکولا و بحران آب

این کمپانی به خاطر نیاز وسیعی که به آب دارد، طی بیش از یک قرن بر تعداد زیادی از سفره های آب زیرزمینی بسیاری از کشورهای جهان چنگ انداخته و به بحران جهانی کمبود آب در جهان دامن می‌زند، در حالیکه صدها سال و گاهی بیشتر وقت صرف می‌شود تا یک سفره آب زیر زمینی تشکیل شود.

به عنوان مثال مقامات مسئول هند اعلام کردند که از سال 2000 تا 2005، اوج فعالیت کمپانی کوکاکولا در هند، سطح آب‌های زیرزمینی این کشور حداقل 10 متر کاهش یافته است



کوکاکولا و بحران آب در هند

 

 

*کوکاکولا و عرضه محصولات سمی در کشور هند:

 

این کمپانی که به اعتراف برخی از رسانه‌های غربی یک کمپانی نژادپرست است و در جریان جنبش مردم آفریقا علیه آپارتاید، با انتشار یک تبلیغ صریح نژاد پرستانه، مواضع خود را که تا آن زمان چندان مشخص نبود، را کاملا برملا ساخت.......

باجه لبخند بانک کشاورزی

 

با سلام خدمت دوستان با وبلاگ جدید باجه لبخند بانک کشاورزی منتظر حضور سبزتان هستم

 باجه لبخند بانک کشاورزی

BAJEH-LABKHAND.BLOGFA.COM

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

 

میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت

 

بر دوستداران این امام همام مبارک

مشاركت بانك كشاورزي در برگزاري اولين اجلاس جهاني بانكداري    

مشاركت بانك كشاورزي در برگزاري اولين اجلاس جهاني بانكداري

اولين اجلاس جهاني بانكداري به رياست دكتر محمد طالبي رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانك كشاورزي، سي ام و سي و يكم شهريور ماه سال جاري در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي بانك كشاورزي؛ اين همايش با هدف ارائه آخرين دستاوردهاي تحقيقاتي،تجربيات و تحولات در حوزه بانكداري،آشنايي بيشتر مديران با مباحث علمي استادان بين المللي،بررسي راهكارهاي بين المللي بانكداري و روش هاي نوين در مديريت بانكي،آشنايي با روش ها و الگو هاي بازاريابي و فروش، روش هاي مشتري مداري در سطح جهاني،بررسي سياست هاي پولي،مالي و اقتصادي و همچنين بررسي آخرين دستاوردهاي نظام مالي و بانكي برگزار خواهد شد.
بر اساس اين گزارش، در اين همايش دو روزه كه با مشاركت و حمايت بانك كشاورزي و برخي ديگر از بانك ها و موسسات دولتي و خصوصي برگزار مي شود، جمعي از كارشناسان ادارات مركزي و مديريت هاي شعب اين بانك در استان ها نيز با هدف ارتقاي دانش علمي حضور خواهند داشت.
اين گزارش مي افزايد، صاحبنظران و متخصصان بين المللي عرصه بانكداري و مديريت از مدرسان اين اجلاس دو روزه هستند.

منبع : روابط عمومي

6تایی ها

 

بيداري با داربي! / اين گنج را ارزان نفروشيد

 

عیدسعیدفطرمبارک

چشم اشکباری منتظر من و توست

 

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی