منوی اصلی

 لينکهای سريع

موضوعات

جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان

لیگ برتر 2014 - 2013

لیگ قهرمانان 2014 - 2013

گزارشات تصویری

فایل های ویدئویی

بیوگرافی ها

لیگ برتر 2013 - 2012

لیگ قهرمانان 2013 - 2012

لیگ برتر 2012 - 2011

لیگ قهرمانان 2012 - 2011

لیگ برتر 2011 - 2010

لیگ قهرمانان 2011 - 2010

لیگ برتر 2010 - 2009

لیگ قهرمانان 2010 - 2009

پست ویژه

مطالب و تحلیل های شخصی

لیگ برتر 2016 - 2015

WALLPAPERS


برچسب‌ها

دانلود گلهای منچستر یونایتد (123)

دانلود گل وین رونی (35)

دانلود گل ون پرسی (34)

دانلود گل هرناندز (23)

دانلود گل ولبک (13)

دانلود گل والنسیا (9)

دانلود گل مارسیال (8)

دانلود گل روملو لوکاکو (7)

دانلود گل اونز (7)

دانلود گل نانی (6)

دانلود گل اورا (6)

دانلود گل اسکولز (5)

دانلود گل گیگز (5)

دانلود گل اشلی یانگ (5)

دانلود گل فلینی (5)

دانلود گل ماتا (5)

دانلود گل کلورلی (4)

دانلود گل رشفورد (4)

دانلود گل کاگاوا (4)

دانلود گل رافائل (3)

پيامهای مدير و امکانات


 

« تبادل لینک فقط با وبهایی که از آمار بازدید روزانه حدود ۲۰۰ یا پیج رنک ۳ یا محتوای علمی و فرهنگی برخوردار باشند انجام میگیرد »

این وبلاگ حریم هواداران تیم منچستر یونایتد است.
« در صورتی که هوادار منچستر یونایتد نیستید لطفا به این حریم احترام بگذارید »

برنامه بازی های منچستر یونایتد د
برنامه بازی های منچستر یونایتد در ماه اکتبر
بازی تاریخ ساعت رقابت نتیجه
لیورپول - منچستر یونایتد 22 مهر 15:00 لیگ برتر 0-0
بنفیکا - منچستر یونایتد 26 مهر 22:15 لیگ قهرمانان 1-0
هادرزفیلد تاون - منچستر یونایتد 29 مهر 17:30 لیگ برتر 0-1
سوانسی - منچستر یونایتد 2 آبان 22:15 جام اتحادیه 2-0
منچستر یونایتد - تاتنهام 6 آبان 15:00 لیگ برتر 0-1
منچستر یونایتد - بنفیکا 9 آبان 23:15 لیگ قهرمانان 0-2



معرفی باشگاه منچستر یونایتد
لیست بازیکنان منچستر یونایتد
 لیست مصدومین منچستر یونایتد
لیست مصدومین تیمهای لیگ برتر انگلستان
نتایج زنده 1 نتایج زنده 2
جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان
نسخه موبایل وبلاگ
تاریخچه باشگاه منچستر یونایتد
Mahak Charity



وبلاگ "آخرین خبر های باشگاه منچستر یونایتد" در شبکه های اجتماعی
صفحه وبلاگ در فیسبوک
کانال وبلاگ در آپارات
اکانت وبلاگ "آخرین خبرهای باشگاه منچستر یونایتد" در اینستاگرام



جذب نویسنده (پست ثابت)

کاربران گرامی

وبلاگ برای بروز رسانی نیاز به جذب نویسنده دارد.

از بین کاربران، افرادی که شرایط زیر را دارا هستند لطفاً از طریق ایمیل وبلاگ با من تماس بگیرند.

1 - داشتن تجربه وبلاگ نویسی.

2 - داشتن وقت و زمان کافی برای بروز رسانی وبلاگ

لطفا کسانی که توانایی ترجمه اخبار از زبان انگلیسی به فارسی را هم دارند در ایمیل ارسالیشان این مورد را ذکر کنند.

نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم مرداد ۱۳۹۶ ساعت 21:21 توسط DEFAULT


اسکولز : منچستریونایتد فقدان پوگبا را حس می کند؛ با بازگشت او شیوه بازی تیم تغییر خواهد کرد

هافبک فرانسوی در حال طی کردن دوره نقاهت است.

پل پوگبا، هافبک باشگاه منچستریونایتد در دیدار تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بازل مصدوم شد و برخی رسانه ها از مصدومیت طولانی مدت وی خبر دادند.

وی اکنون به تمرینات بازگشته و سعی دارد تا کم کم آمادگی خود را مجددا به دست آورد. پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است که

در گفتگو با BT Sport، هافبک پیشین شیاطین سرخ در این خصوص بیان کرد : فکر می کنم زمانی که پوگبا برگردد، در شیوه بازی منچستریونایتد تغییر ایجاد خواهد کرد. او موجب ارتباط تیم در زمین می شود و در حال حاضر منچستریونایتد یک شماره 10 خوب در زمین ندارد که این باعث شده کسی به لوکاکو در خط حمله کمک نکند.

وی تصریح کرد : پوگبا در زمین تفاوت ایجاد خواهد کرد و این چیز مثبتی است. لوکاکو اکنون مجبور است خودش کار زیادی در زمین انجام دهد ولی آمدن پوگبا تفاوت رقم خواهد زد. منچستریونایتد در حال حاضر از فقدان بازیکنی مانند پوگبا رنج می برد که بتواند تیم را هماهنگ کند.

طرفداری

نوشته شده در چهارشنبه دهم آبان ۱۳۹۶ ساعت 18:14 توسط DEFAULT


مورینیو: بلیند با تصمیم من پنالتی زد؛ واقعا با کسب چهار پیروزی هنوز صعود نکرده ایم؟!

آقای خاص انتظار داشت که تیمش با پیروز برابر بنفیکا، جشن صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را برگزار کند.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد از این که تیمش با وجود کسب 12 امتیاز از 4 بازی هنوز به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه نیافته است،جا خورده است.

به گزارش بی بی سی، گفته های مورینیو پس از پیروزی 2-0 برابر بنفیکا از این قرار بود:

هنوز صعود نکرده ایم؟ چهار پیروزی کسب کردیم و این هنوز کافی نبوده؟ باید تک امتیاز لازم را از دو بازی باقی مانده کسب کنیم.بهتر است متخصصان و کارشناسان درباره بازی نظر بدهند تا من.به من پول می دهند تا کار خود را انجام دهم و همین گونه نیز عمل می کنم و عقاید برای متخصصین امر است. بگذارید آن ها این کار را بر عهده بگیرند.

حسی فراتر از رضایتمندی دارم. بازیکنان زیادی را عوض کردیم و پویایی طبیعی تیم را بر هم زدیم و همچنین پسری از آکادمی (اسکات مک تومینای) را به کار گرفتیم.دو گل زدیم، گلی نخوردیم، سه امتیاز را کسب کردیم، پول بیشتری برای باشگاه به ارمغان آمد زیرا هر پیروزی به معنی پول بیشتر است و هیچ مصدومیت بزرگی نداشتیم.

آنتونی مارسیال مسئول زدن ضربه پنالتی بود. او پشت توپ ایستاد و آن را از دست داد و بار دوم (که صاحپ پنالتی شدیم) در زمین نبود.بازیکنان تیم از جمله روملو لوکاکو و آندر هررا از مسئولیت پذیری خوشحال بودند ولی انتخاب من دالی بلیند بود. آن تصمیم با من بود.

ما تمرین می کنیم، من حریفان را بررسی می کنم و تلاشم بر این است که تصمیم های درستی بگیرم. مارسیال در تمرینات برابر سه دروازه بان خوب پنالتی می زد و برابر سه دروازه خوب حتی یکی را از هم دست نمی داد. گاهی انتخاب صورت گرفته درست نیست.در آن لحظه من تصمیم به پنالتی زدن بلیند گرفتم.

طرفداری

نوشته شده در چهارشنبه دهم آبان ۱۳۹۶ ساعت 8:27 توسط DEFAULT


ژوزه مورینیو رکورد جدیدی در زمینه شکست ناپذیری منچستریونایتد در دیدارهای خانگی ثبت کرد

ژوزه مورینیو در چهارمین باشگاه نیز رکورددار شد.

پس از چلسی، رئال مادرید و اینتر، نوبت منچستریونایتد رسید که به همراه ژوزه مورینیو رکورد جدیدی در زمینه شکست ناپذیری در دیدارهای خانگی اش ثبت نماید.

در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 2-0 از سد بنفیکا عبور کند.ژوزه مورینیو با این نتیجه رکورد جدیدی در کارنامه مربیگری اش ثبت نمود.

منچستریونایتد اکنون در 38 دیدار متوالی خانگی اش در تمامی رقابت ها طعم شکست را نچشیده است و رکورد جدیدی در تاریخ باشگاه به ثبت رسیده است.

پیش از این چلسی (60 بازی متوالی خانگی)،اینتر (38 بازی متوالی خانگی) و رئال مادرید (43 بازی متوالی خانگی) به همراه ژوزه مورینیو شکست نخورده بودند و رکوردهای جدیدی در زمینه شکست ناپذیری تاریخ باشگاه های فوق ثبت شده بود.

طرفداری

نوشته شده در چهارشنبه دهم آبان ۱۳۹۶ ساعت 8:22 توسط DEFAULT


پیروزی منچستر یونایتد برابر بنفیکا در خانه

منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل بنفیکا به پیروزی 2-0 رسید تا در آستانه صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

شاگردان ژوزه مورینیو علی رغم اینکه یک ضربه پنالتی را در این دیدار از دست دادند، اما در نهایت توانستند با دو گل پیروز شوند تا با 4 پیروزی پیاپی، از دو دیدار بعدی تنها به یک امتیاز نیاز داشته باشند. 

بنفیکا بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کنند.

در مقابل، این تیم میزبان بود که در دقیقه 13، صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای داگلاس روی مارسیال باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. خود مارسیال پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او را دروازه بنفیکا با یک واکنش تماشایی به بیرون فرستاد.

چند دقیقه بعد نوبت بازیکنان بنفیکا بود که دروازه منچستریونایتد را به شدت تهدید کنند اما واکنش تماشایی داوید دخیا روی ضربه دیوگو گونکالوس، مانع از رسیدن تیم میهمان به گل شد.

در ادامه تیم میزبان ابتکار عمل را در دست گرفت و چند موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه سرانجام در آخرین دقیقه نیمه اول به گل رسیدند. نمانیا ماتیچ که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک ضربه محکم توپ را به تیر دروازه بنفیکا کوبید اما توپ در برگشت به پشت دروازه بان این تیم برخورد کرد و تبدیل به یک گل به خودی شد. به این ترتیب، شیاطین سرخ با برتری یک گله به رختکن رفتند.

نیمه دوم با حملات منچستریونایتد آغاز شد و در دقایق ابتدایی، بازیکنان این تیم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند. اما در ادامه بازیکنان بنفیکا پیش کشیدند و حتی می توانستند در دقیقه 60 به گل تساوی برسند اما باز هم واکنش خوب دخیا روی ضربه گونکالوس، دروازه منچستریونایتد را بسته نگه داشت.

فشار حملات بنفیکا ادامه داشت اما این منچستریونایتد بود که در دقیقه 78 به گل دوم رسید. راشفورد که با یک حرکت تکنیکی، سه بازیکن حریف را پشت سر گذاشته بود، در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور یک بار دیگر ضربه پنالتی را نشان بدهد. این بار دنی بلیند پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم، توپ را به وسط دروازه کوبید تا حساب کار 2-0 شود.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان دو گل به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

نوشته شده در چهارشنبه دهم آبان ۱۳۹۶ ساعت 1:20 توسط DEFAULT


ترکیب منچستریونایتد برابر بنفیکا

منچستر یونایتد در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی در اولین بازی از دور برگشت در خانه میزبان بنفیکا می باشد ترکیب منچستر یونایتد در این دیدار :

ترکیب : دخیا ، دارمیان ، بایی ، اسمالینگ ، بلیند ، ماتیچ ، مک تومینی ، ماتا ، لینگارد ، مارسیال ، لوکاکو

ذخیره ها : سرجیو رومرو ، لیندلوف ، لوک شاو ، اندر هررا ، میخیتاریان ، یانگ ، رشفورد   

چینش بازیکنان : 

 

 

نوشته شده در سه شنبه نهم آبان ۱۳۹۶ ساعت 22:29 توسط DEFAULT


نویل : ژوزه مورینیو شبیه فلوید می ودر است

مدافع پیشین منچستریونایتد به مقایسه سرمربی پرتغالی این تیم با قهرمان سرشناس دنیای بوکس پرداخته است. 

گری نویل که همراه با منچستریونایتد ۸ بار قهرمان انگلیس شد در برنامه Monday Night Football شبکه اسکای ضمن تمجید از ژوزه مورینیو عنوان کرده این مربی در منچستریونایتد دو مشکل بزرگ دارد. 

نویل به Sky Sport گفته : پوچتینو و کلوپ به اینکه مربی هایی هستند که فوتبال هجومی ارائه می دهند شهرت پیدا کردند اما مورینیو گاهی اوقات مثل فلوید می ودر است. می ودر هم گاهی اوقات به دفاعی بودن متهم می شود. کارشناسان می گویند او از تاکتیک های دفاعی به عنوان یک سلاح استفاده می کند و اجازه می دهد حریفان به او ضربه بزنند. 

یورگن کلوپ در بازی سه هفته پیش مقابل منچستریونایتد اجازه نداد تیمش مثل دیگر بازی ها حمله کند چون از ضد حملات تیم مورینیو ترسید. تیم پوچتینو هم در بازی روز شنبه گذشته باور زیادی به حمله کردن و گل زدن نداشت. فکر می کنم مورینیو روی افکار حریفانش تاثیر می گذارد. آن ها از ترس ضد حملات تیم های او دست از حمله کردن می کشند. این نشانه یک مربی بزرگ است. 

مورینیو کاری می کند که رقیبانش تاکتیک هایشان را تغییر دهند بنابراین فکر می کنم شایسته احترام بیشتر است. آمار او باورنکردنی است. مورینیو در منچستریونایتد تنها دو مشکل دارد و آن ها مشکلات احساسی هستند. یک مشکل تاریخ منچستریونایتد و فوتبالی که فرگوسن و بازبی ارائه کردند هست و دیگر مشکل فوتبالی که تیم گواردیولا در آن سوی شهر ارائه می کند محسوب می شود. این دو مورد برای مورینیو مشکل درست کردند.

وبسایت نود

نوشته شده در سه شنبه نهم آبان ۱۳۹۶ ساعت 17:54 توسط DEFAULT


اریک بایی : خوشحالم که در کنار لوکاکو بازی می کنم؛ باید بر خودمان تمرکز کنیم

مدافع ساحل عاجی شیاطین سرخ به حمایت از روملو لوکاکو پرداخت.

روملو لوکاکو ملی‌پوش بلژیکی پس از انتقال 75 میلیون پوندی از اورتون به منچستریونایتد، در باشگاه جدید خود شروعی رؤیایی داشته و توانست در 10 بازی ابتدایی 11 بار گلزنی کند. در آستانه دیدار با بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا، اریک بایی همبازی او در منچستریونایتد به ستایش از لوکاکو پرداخت.

به نقل از Fourfourtwo، مدافع ساحل‌عاجی  شیاطین سرخ اظهار داشت : روملو مهاجمی عالی است. در برابر او بازی کرده‌ام اما خوشحالم که حالا در کنار او به میدان می‌روم. او برای ما بسیار با اهمیت است و همه مشاهده می‌کنند که چطور همه چیز برای او در حال پیشرفت است. امیدواریم همچنان به گلزنی ادامه دهد و به ما کمک کند.

منچستریونایتد یکی از پنج باشگاه انگلیسی است که در پایان مرحله رفت دور گروهی، در صدر گروه‌های خود قرار دارند.

بایی گفت : لیگ برتر یکی از بهترین لیگ‌ها همراه با چندین تیم خوب است و ما در حال کسب نتایجی خوب هستیم. با این حال باید بر خودمان تمرکز کنیم و [همین مسیر را] ادامه دهیم. ما به خوبی بازی می‌کنیم و چندین مسابقه را پیروز شده‌ایم.

طرفداری

نوشته شده در سه شنبه نهم آبان ۱۳۹۶ ساعت 17:53 توسط DEFAULT


انتقاد مورینیو از هواداران منچستر یونایتد


روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی من یونایتد در چند بازی اخیر نتوانسته برای شیاطین سرخ گلزنی کند و همین مساله باعث انتقاداتی از او شده است.

لوکاکو تابستان امسال با 85 میلیون یورو از اورتون به من یونایتد پیوست و شروعی طوفانی هم در این تیم داشت. او در اولین بازی رسمی شیاطین سرخ در سوپرکاپ اروپا توانست دروازه رئال را باز کند؛ هرچند که یونایتد در نهایت 1-2 مغلوب شد.

لوکاکو در 15 بازی توانسته 11 گل برای منچستریونایتد به ثمر برساند؛ ولی عدم گلزنی او در سه بازی اخیر باعث شده تا دسته ای هواداران به او اعتراض کنند.

مورینیو در واکنش به این اعتراضات گفت:« از هواداران می خواهم به من توضیح دهند چرا به اندازه کافی از او حمایت نمی کنند؛ چرا که لوکاکو با تمام توان برای تیم می جنگد. گل زدن یا عدم گلزنی در یک بازی، نباید تفاوت زیادی در حمایت آنها ایجاد کند. قدری ناامید شده ام؛ البته نه از او. از لوکاکو خیلی راضی هستم.»

ورزش3

نوشته شده در یکشنبه هفتم آبان ۱۳۹۶ ساعت 22:53 توسط DEFAULT


توضیح مورینیو در خصوص واکنش خود پس از گل مارسیال؛ دعوت به آرامش

سرمربی منچستریونایتد مقصود خود از این واکنش را مشخص کرد.

در دیداری نزدیک و حساس در هفته دهم لیگ برتر انگلستان، شیاطین سرخ موفق شدند تاتنهام این روزها آماده را با یک گل شکست دهند. اما پس از به ثمر رسیدن تک گل این بازی توسط آنتونی مارسیال، ژوزه مورینیو با قرار دادن انگشت اشاره در برابر لب خود در مقابل دوربین، به نوعی منتقدان را به سکوت دعوت کرد.

به نقل از دیلی میل، پس از بازی در خصوص این حرکت از ژوزه مورینیو پرسش شد و او در باره مقصود خود گفت : آرام باشید، کمی ریلکس باشید. زیاد عصبی نباشید، آرام.

وی همچنین اشاره کرد : برخی واکنش ها را درک نمی کنم وقتی که مردم می پرسند "آیا آنها شیاطین سرخ هستند؟" دو مهاجم ما امروز در مقابل مدافعان میانی شگفت انگیزی قرار گرفتند، برخی از بهترین های اروپا.

طرفداری

نوشته شده در یکشنبه هفتم آبان ۱۳۹۶ ساعت 17:52 توسط DEFAULT

مطالب پيشين

جذب نویسنده (پست ثابت)
اسکولز : منچستریونایتد فقدان پوگبا را حس می کند؛ با بازگشت او شیوه بازی تیم تغییر خواهد کرد
مورینیو: بلیند با تصمیم من پنالتی زد؛ واقعا با کسب چهار پیروزی هنوز صعود نکرده ایم؟!
ژوزه مورینیو رکورد جدیدی در زمینه شکست ناپذیری منچستریونایتد در دیدارهای خانگی ثبت کرد
پیروزی منچستر یونایتد برابر بنفیکا در خانه
ترکیب منچستریونایتد برابر بنفیکا
نویل : ژوزه مورینیو شبیه فلوید می ودر است
اریک بایی : خوشحالم که در کنار لوکاکو بازی می کنم؛ باید بر خودمان تمرکز کنیم
انتقاد مورینیو از هواداران منچستر یونایتد
توضیح مورینیو در خصوص واکنش خود پس از گل مارسیال؛ دعوت به آرامش
مورینیو : مارسیال شوت بدی زد ولی گاهی شوتی بد هم می تواند به زیباترین گل تبدیل شود
ماتیچ : تاتنهام عالی بود ولی نتیجه نهایی مهم است؛ می توانیم برای قهرمانی بجنگیم
پیروزی ارزشمند منچستر یونایتد برابر تاتنهام
آیا پوچتینو گزینه بهتری از مورینیو برای یونایتد نبود؟
در مورد دیدار "" منچستریونایتد – تاتنهام ""
پوچتینو: مورینیو یکی از بهترین مربی های دنیاست
مورینیو: از هری کین صحبت کنم باید از زلاتان هم بگویم!
پیروزی یونایتد برابر سوانسی در جام اتحادیه
هادرسفیلد 2 - 1 یونایتد؛ اولین شکست فصل شیاطین
اسمالینگ: تیم‌هایی که بتوانند مانع گل زنی ما شوند کم هستند؛ لوکاکو در شرایطی عالی قرار دارد
ترکیب منچستریونایتد برابر هادرزفیلد
مورینیو: کونته به اشتباه حرف‌های من را به خود گرفت
مورینیو: هادرسفیلد از بازی مقابل ما خوشحال است!
تلاش بارسا برای جذب ستاره جوان یونایتد


درباره وب




تاریخ تاسیس وبلاگ :
5 فروردین 1388
برابر با 25 مارس 2009

آدرس های ورودی :

http://manutdfcnews.blogfa.com
و
http://manutdfc.us

بازی بعدی و نظرسنجی

 


لينک دوستان

پسر مهاباد مینویسد
منچستر یونایتد | شیاطین سرخ
باشگاه فوتسال میلاد
بزرگترین مرجع مقالات علمی
قلمرو هواداران منچستریونایتد
منچستریونایتد بهترین تیم دنیا

ساير


TEHRAN

LONDON

View Full Table

View Club Form Guide

لينک RSS








صفحه اصلی | پست الکترونيک | اضافه به علاقه مندی ها | ذخيره صفحه


Powered By BLOGFA.COM Copyright © 2009-2017 by MANUTDFC.US